Photos & Content

ASK

INSTAGRAM

OC

Ruairi Merchanting Experiences

Me: Ill buy that item for 3 mil

Person: Ok, Ill take that as c/o.

Moments later…..

Person: c/o is now 4.5m my auto is 5

Me: Sorry that seems too high for said item, I’m going to have to back out.

Person: lol ok……5 is cheap, you’re not gonna find anything lower…..have fun trying to buy one for 3 mil then LOL!!!

Me: …………………..

2 days later

Person: Hey, still interested in that item? Ill sell to you for 3 mil……

Me: Sorry, I’m not interested anymore, have fun trying to sell it though.

Person: Ill do 2.5m

Me: …………………….

Integrity in a lot of sellers ladies and gentlemen.

academicguild:

Mitnu and Dotnu with Sailor Scout Laree. LOL
Art by Dotnu

OMFG I CANT EVEN……IDK WHETHER TO LAUGH OR CRY
The art is amazing though ;A;

academicguild:

Mitnu and Dotnu with Sailor Scout Laree. LOL

Art by Dotnu

OMFG I CANT EVEN……IDK WHETHER TO LAUGH OR CRY

The art is amazing though ;A;

petitedovah:

My reaction to tonight’s episode

B>Platinum Hammers 500k ea & Red Upgrade Stones 60k ea!

Mail all to Laree in game!

danke!

OR Ill buy 3 Stacks (30) Red upgrades for 2 mil :}

So I got new Demonic Control Bars just today, got a crappy roll on the Colossus…..
But took only 8 reforges to get it to r1 from the event. O_O
Special thanks to my gf moechii for giving me the control bars that gave me such good luck ;^;

So I got new Demonic Control Bars just today, got a crappy roll on the Colossus…..

But took only 8 reforges to get it to r1 from the event. O_O

Special thanks to my gf moechii for giving me the control bars that gave me such good luck ;^;

Laree drawn as a Shota……LOLasdfasdf
Thanks to my guildy Mitnu
;A;

Laree drawn as a Shota……LOLasdfasdf

Thanks to my guildy Mitnu

;A;

asheriss-valentine:

Just stalking some afk people xP

My Mabi parents Moechii and Sailor Scout Laree looking royal

Chusi looking kawaii as always

Cool looking giant named Ask

And some guildies Esker and Mitnu dressed up as cows.

Hehe, sorry for being a creep, but everyone looks so pretty ; w;!!!!

-flees-

Id prefer not to be a sailor scout ;^;

and awww ash!!! :}

emarawrr:

mabigram:

GOD DAMMIT


I tried. xD

OMFGGGGGGGGGGGG NOOOOOOOOO KJHKAJHFLKAJFADLFKH

emarawrr:

mabigram:

GOD DAMMIT

I tried. xD

OMFGGGGGGGGGGGG NOOOOOOOOO KJHKAJHFLKAJFADLFKH

moechii:

Me and my super sugoi kawaii bf. >////<

;^;

moechii:

Me and my super sugoi kawaii bf. >////<

;^;

30 Day Character Meme

Day 1:
Basics and cosmetic:
Age: 22
Date of Birth: Unknown
Hair color: Black
Eye color: Grey
Skin color/nationality: a bit tan and Human Tuatha
Accent (if any): Tara street slang
Height: 5’9
Weight: 145
Tattoos: None
Piercings: Ear Piercings
Birthmarks: None
Disfigurements: None
Scars: Scars and burns on his body
Do they have any nicknames? Where did they come from?

Hipster…….as said by Milletians….

GOD DAMMIT

GOD DAMMIT

Winter is coming………..SO HYPED FOR NEW SEASON OF GAME OF THRONES ;o;

what does this have to do with mabinogi? nothing….im just essssssited ;A;

moechii:

*HAPPY SIGH* I’VE ALWAYS WANTED TO DRAW THIS MEME WITH MINE AND LARRY’S MABINOGI CHARACTERS THIS IS SO CUTE BAHAHA

OMG ;A;

moechii:

*HAPPY SIGH* I’VE ALWAYS WANTED TO DRAW THIS MEME WITH MINE AND LARRY’S MABINOGI CHARACTERS THIS IS SO CUTE BAHAHA

OMG ;A;